Telegram асосчиси илованинг реклама модели ҳақида сўзлаб берди

Ўзбекистондаги энг оммабоп мобиль илованинг асосчиси Павел Дуровнинг бугун маълум қилишича, Telegramда монетизация имконияти фақат катта, кўпчилик аудитория учун ишловчи каналларда мавжуд бўлади. Унинг сўзларига кўра, иловадаги рекламани кўпчилик кўрмайди, ва у хусусий чат ва гуруҳ чатларда умуман бўлмайди.

Шунингдек, Telegramдаги реклама таргетлашган эмас, балки фақат контекстли бўлади. Мессенджер бегона реклама тармоқларини иловадан олиб ташлайди. Фойдаланувчиларда рекламани кўришдан вос кечиш имконияти бўлади. Лекин фойдаланувчилар кўрадиган реклама эълонлари канал эгаларига фойда келтиради.

Телеграм асосчиси соғлик борисида ўзи амал қиладиган етти қоидани очиқлади

Подписывайтесь на наш канал в Telegram, чтобы быть в курсе о новинках на рынке мобильных телефонов Ташкента. Для этого достаточно иметь Telegram на любом устройстве, пройти по ссылке и нажать на кнопку Join!